Gnavere​

​Små gnavere har til tider også brug for dyrlægebehandling. Fodring, pleje og rådgivning gør meget, men til tider bliver fx. marsvin og kaniner syge. Det klarer interesserede og kvalificerede dyrlæger på Dyrehospitalet.

Gnavere

På Dyrehospitalet Gråsten og Sønderborg tilser vi også de små kæledyr såsom kaniner og små gnavere. Vi tilbyder bl.a.

• Sundhedstjek
  • Vaccination af kaniner, så de forebygges mod sygdomme som Kaninpest (Myxomatose) og Kaningulsot (Rabbit Heamorrhagic Disease)
  • Rådgivning i foder og pleje
  • Negleklip
  • Kastration af hankaniner
  • Tandslibning

Til tider kan de små kæledyr også blive syge og have brug for dyrlægehjælp – dette kunne f.eks. være problemer som:

• Nedsat appetit eller helt ophør af spiselyst
  • Vægttab
  • Tilsmudsning af afføring bagtil
  • Kløe og pelsproblemer
  • Skæv hovedholdning og ubalance
  • Urinproblemer
  • Tumor
  • Sår
  • Med flere…

Uanset problemstillingen står vi til rådighed for at hjælpe dig og dit kæledyr bedst muligt – kontakt os gerne for at høre nærmere.